Werkervaring

Compleet overzicht met alle werkaamheden die ik in het verleden heb uitgevoerd.

Beheerder ICT bij het Ministerie van Defensie

Juli 2017 – Heden

Als Beheerder ICT ben ik samen met een groep collega’s in ploegverband verantwoordelijk voor het monitoren van Diensten, producten en landschappen binnen Defensie. Naast het monitoren zijn wij ook verantwoordelijk dat de juiste procedures en richtlijnen gevolgd worden om zo snel mogelijk voor dat de klant een verstoring ondervindt te handelen. En dienen wij Calamiteiten te stroomlijnen om z.s.m. grote verstoringen op te lossen.

Vervolgens doen wij ook ondersteuning op mobiele apparaten (MDM-device) en voeren wij 2e lijn werkzaamheden uit voor de eindgebruiker.

Naast de verplichte opleidingen die wij volgen moeten wij ook in staat zijn om ondersteuning aan de BHV pool te leveren, en Bhv’er werkzaamheden uitvoeren waar nodig tijdens de 24/7 dienstverlening.

Daarnaast ben ik momenteel actief als key-user voor het project Service NOW!

Taken pakket:

  • 2e lijn werkzaamheden
  • Windows Serverbeheer
  • Exchange beheer
  • Skype for Business Beheer
  • Incident management
  • Event management
  • Calamiteitenbeheer

Medior ICT Medewerker
Bij het Ministerie van Defensie

Feb. 2016 – Jul. 2017

In mijn dagelijkse werkzaamheden ben ik verantwoordelijk voor het coachen en opleiden van collega medewerkers. Hierbij komt naar voren waar de verbeterpunten zichtbaar zijn zodat hier op maat gemaakte cursus tegenover komt te staan. Buiten kantoortijden de beslissing moeten maken om bepaalde acties uit te voeren alvorens er problemen ontstaan. Ook was ik verantwoordelijk voor het signaleren van problemen op de werkvloer binnen mijn collega’s om zo een goeie vertolker te kunnen zijn voor de mensen op de werkvloer richting het management.

  • Coachen van medewerkers
  • Controles op de kwaliteit van registraties en incidenten
  • Rapportages maken
  • Opleiden nieuwe medewerkers
  • Presentaties over diensten en/of procedures
  • Consignatie diensten i.v.m. incidenten en/of calamiteiten buiten kantoortijden.

Productie Medewerker
Bij Flamco Flexcon

Nov. 2012 – okt 2013

Flamco Flexcon is verantwoordelijk voor het ontwikkelen expansie vaten in grote en kleine schaal voor klanten over de gehele wereld het zorgdragen van dit product wordt met uiterste zorg op zich genomen om de klant in alle opzichten tevreden te houden.

• Productie maken
• Storingen oplossen computer / mechanische storingen

Logistic and Connections
Bij de Koningklijke Landmacht

Dec. 2002 – Jun. 2007

Verbindingen
• Radio verbindingen
• Netwerk verbindingen
• Telefonie verbindingen

Logistiek / Transport
• Vervoer gevaarlijke stoffen
• Aanleggen brandstof pomp installaties
• Gereedmaken vervoeren doormiddel van transport
• Opleiding / instructie geven kleine brandblusmiddelen

Senior medewerker ICT
Bij het Ministerie van Defensie

mei. 2014 – feb. 2016

Binnen Defensie ondersteunt een klein team alle 1e en 2de lijn verstoringen vanuit de klant, Denk hierbij her installeren van Operating systemen op afstand, Problemen met foutmeldingen in de diverse applicaties die actief zijn binnen defensie zowel de bekende applicaties (Microsoftproducten) tot aan de geavanceerde systemen die door verschillende krijgsmachtdelen gebruikt worden.

• 1e lijn werkzaamheden
• 2e lijn werkzaamheden
• Werkplek beheer
• Opleiding, training en coaching van collega’s

Service monteur / Eerstelijns Probleemoplosser SmartCare
Bij Teleplan International

okt. 2007 – okt. 2012

Teleplan Communications heeft meerdere takken omtrent reparaties van mobiele telefonie, Cisco modems, Digitenne decoders, Ziggo modems.
Voor de afdeling mobiele telefonie is KPN hun grootste leverancier met betrekking tot de reparaties in zowel de KPN Business Centers, KPN XL Centers en externe dealers.
Na het streven van best mogelijke klant scores en continu voorzien van nieuwste technologieën op telefonie gebied.
Begin 2012 is Teleplan afdeling SmartCare begonnen waarmee zij mobiele telefonie reparaties bij de klant thuis uitvoeren doormiddel van dit systeem dienen er nieuwe processen geschreven te worden en een compleet nieuw werk systeem hierbij heb ik vooral meegeholpen met het ondersteunen van de nieuwe collega’s zowel telefonisch als via remote control. Daarnaast het inbrengen van nieuwe processen die in de praktijk haalbaar zijn zodat de collega’s hiermee uit de voeten konden bij de klanten thuis en het versoepelen van het registratie proces.

 

• Reparatie mobiele telefonie (Op locatie als in de winkel)
• Oplossingen zoek voor klanten
• Her configureren mac / windows machines om met software te draaien
• Processen ontwikkelen en schrijven die gebaseerd zijn op de praktijk
• Troubleshooting
• Ondersteuning collegae (Zelfs in eigen tijd)
• Monitoring Applicatie geschreven door eigen IT Mensen
• Opleidingen geven aan nieuwe collega’s

Voorman / Proces medewerker
Bij PostNL

okt. 2013 – mei 2014

Bij PostNL Werkende als Proces medewerker/ Voorman voornamelijk bezig met ondersteunen van Proces manager in de dagelijkse taken tot aansturen her configureren van de ingestelde machines en daarnaast ook het dagelijkse werk in uitvoering.

• Sorteren aangetekende brieven

• Corrigeren door systeem fout gegenereerde huisnummers / postcodes
• Aansturen en begeleiden collega’s

Productiemedewerker / Telefonische verkoop
Bij Kroon Packaging

jun. 2007 – okt. 2007

Productiemedewerker

Als productiemedewerker was het mijn taak om de machines in te stellen op de juiste maten daarmee invoer van karton te geven en proces begeleiden dat de aanvoer door bleef gaan. Om de zoveel tijd kwamen nieuwe medewerkers binnen het bedrijf en deze moesten begeleid/ opgeleid worden hoe de machines ingesteld moesten worden. Ook bij verstoringen dient de storingsoorzaak opgezocht te worden en verholpen te worden.

  • Productie draaien
  • storingen verhelpen
  • coaching en begeleiding.

Telefonische verkoop

Op de afdeling van telefonische verkoop waren de werkzaamheden telefonisch offertes aannemen prijs calculatie doorvoeren vervolgens bij bestellingen materieel bestellen bij hoofdleverancier en telefonische probleemoplossing bij fout of misgelopen orders.

• Op bestelling juiste maten uitrekenen voor de klanten

• Offertes maken
• Bestellingen doen bij hoofd leverancier
• Voorzien van informatie over de producten die wij kunnen leveren.

Compententies

Geduldig, Leergierig, Communicatief vaardig, Overtuigingskracht, Nauwkeurig, Integriteit, Betrokken, Plannen en Organiseren.

Op aanvulling van de werkervaring hoort de opleidingen en cursussen ook bij. Benieuwd wat ik allemaal gevolgd heb?

  • Microsoft Server
  • Windows client
  • Microsoft Exchange
  • Office 365
  • Event managment
  • Business Proces Management
  • Change managment
  • Netwerk skills
  • Coaching & mentoring

Vragen?